BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 2 Jun 2009

.....fOliO aDd mAtH + k.JaH kEcIK aTi.....

rie nie aku start wat folio add math....waaaaaa....1 perkembangan....hehehehe....dh cr bhn dlm internet....tggl nk transfer dlm ketas ja.....tiba2 aku rasa bangga ngan diri aku....bru wat ari nie dh nk siap....hahahaha....ala,tgok kt internet ley la....sapa2 pn bole wat...tp jgn salah sangka...aku x amek sebijik2....aku just wat sample ja.....aku kna siapkan cpt...nnt aku x dak kt umh...kna p kem add math lak....kt sekolah agma baling....huhuhuhu.....bole la aku improve aku nya +math yg sedia terok 2.....ntah la....aku dengaq kwn2 aku ckp kem nie bez.....farid pn swoh aku p....tp aku nie dh la pemalas.... ta maw!!ta maw!!

satu hal lak...k.jah kecik ati ngan aku.....ish,ssh la jd manusia nie...kna jga ati suma org....kenapa manusia perlu ad hati ya....kenapa manusia perlu ad perasaan ek.....oiiii,kamaliyah....yg hg p tnya soalan buduh nie kenapa....dh gile ke......erm,ntah la....
kamaliyah : hati,leh x aku nk........????
hati : bole....tp hg dh cukup amal ibadat dh????
kamaliyah : blom.....
hati : dh 2???taw x mntk ....... nie berdosa????
kamaliyah : ye,aku taw....
hati : tp kenapa dok mntk lg????
kamaliyah : sbb aku rasa aku dh x layak ........ kt dunia nie.....
hati : errrrmmmmm,,.....dh,dh....mengarut ja hg nie....
kla....aku chiow dlu....daaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan