BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 1 Julai 2009

SAYA HIDOP DI RUMAH DENGAN PERASAAN BORING

hari nie mcm besa.....aku boring sgt.....rutin hrian aku sejak balek wad adalah bgn pagi,mandi,baca buku sat n then krooohhh......smpai la petang.....aku boring.....x taw nak wat apa......nak guna laptop,lodi ngah guna.....aku nak balek skulah!!!!aku rindu kat kawan2 aku....kt ainun,kat solehah yg memang sangat2 ceria......kat dak2 kelas aku......kat suasana belajaq......nak balek.....tapi nijam kata balek ari ahad nie.....aku pun x taw awat dya swoh aku balek ari ahad nie.....klaw x silap aku,dya kata dya nak bwk aku p jln2....nk p lata bayu kata dya.....waaaaaa.......bez nya.....leh jln2.....x sabaq rasa nya......hehhehehehe.....jaatnya aku...aku septotnya balek skulah belajaq.....

ri 2 b4 aku msok wad,aku dapat hadiah yg sangat besar....(bg aku la....)yg paling besar yg pena aku dapat.....errrrmmmmm,nak kata teddy bear,bukan.....maybe patung kot......patung bolah la dikatakan comey....pakai topi.....yang lawaknya,kepala dya besar dari badan.....heheheeh....mcm tuan dya la......kesian kn kat tuan....orang dok kata tuan dya kepala besar....jaat kaan mereka itu....tiada hati perut punya manusia....dushhhh!!dushhhh!!amek ko!!!!!hahaha......

malam nie aku suruh farid@abg kesayangan aku ajaq bio.....subjek feveret dya.....eerrrrrmmmmm,no bad....faham gak la.....boleh jadi cekgu nie....mana taw masa depan dya ke arah 2......by the way,alang2 aku cerita sal dya,aku nak sembangsal dya.....abang aku nie baek sangat.....dya x pena marah aku....aku suruh wat apa pun mesti dya wat.....tp 2 sekarang la.....dulu,klaw aku suruh amek barang sket pun muka dah chom.....hehehe....mintak sori ye bang......saja nak wat luahan hati.....sekarang nie aku x taw apa yang membuatkan dya berubah.....dya x pena marah,x pena wat muka bila orang suruh......tp ada satu perkara ja yang x pena berubah n aku harap x kan berubah.....iaitu hubungan akrab kami....kami dah macam kawan baek....kami selalu cita apa2 ja yang kami lalui.....dya selalu cita sal sekolah dya....aku pun....dya selalu bagi nasihat kat aku.....almaklum la dya nie islamic sket......bertentangan ngan aku....aku rock......rock ker.....x la rock sangat....tp boleh.......


kla.....aku blah dulu.......x dak idea la nak mengeluarkan karya agung........k.....daaaa......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan