BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 7 April 2010

:::::::::::HAPPY!!!HAPPY!!!HAPPY!!!!::::::::::

happy....
2 la tajuk entry aku malam nie....aku letak tajuk sbb aku nak jadi sorg yang sgt2 happy....x dak masalah....happy go lucky ja.....mulai malam nie aku nak suma entry aku berbau happy....x nak sedey2 lagi....wat letih ja klaw sedey....aku nak mula hidup baru....nak lupakan zaman kesedihan aku yang dah berkurun lama wujud dalam hidup aku.....

ada sorang kawan aku nie ckp bila masuk je dalam blog aku,mesti dia sedih....x nak la mcm 2....mesti dia boring nak baca....hahahahahaha.....aku bukan harap org baca pun....sekadar untuk luahkan perasaan....nak wat cmna klaw dh hidup aku selama nie asyik sedih ja....dulu aku selalu fikir aku akan terus hidup dalam kesedihan....tapi sekarang aku sedar tanggapan aku 2 totally salah....life can't change if you not trying 2 change it....betul ntah apa aku ckp nie....aku hentam ja....bi aku x power....hahahahahaha....tapi aku pelik la....mcm mna aku leh dpt a....mybe nasib kot....


kla,malas nak fikir dah....aku x larat dah....tiap saat aku fikir....aku nak rehatkan otak aku jap....aku rasa study pyn x guna otak mcm nie.....sekarang nie aku just nak happy je....no more sad....

esok aku ada kelas 6 jam moto....aku tkot....aku tkot nk kena test....aku start moto pun aku terkial2....yg len ok....start ja aku x pass lg....huhuhuhu...mcm na nie.....aku tkot nk tggu esok....kla,aku nk relax sat....nak g makan,n then call acap....heheheeheheheh.....i miss him....kla...daaaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan