BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 20 Mei 2010

::::::::::::::::::TENANG::::::::::::::

ari nie aku lebih tenang dari semalam.....no more worries....i think i dah bole sesuaikan diri kat sini.....2 pn sikit ja kot....i need more self confident.....huhuhuhu.....someone.....please help me.....huhuhuhu.......

last night,i had think a lots bout my "probs"........ermmmmm......lastly,i found the solution......my lovely bro had said,

"dik,semua benda x senang dik..kita belajar...semua tu benda beru...kalo yg tu mu dah down, mcm mana mu nak berhadapan ngan masyarakat nnti..lg susah..katc situlah mu kna timba ilmu byk.. jgn give up..dunia ntuk manisa yg berusaha bkn ntuk manusia yg give up dan mohon belas kasihan org.."

and i think it deeply.......sangat betul apa yang abg aku cakap.....kat sini la aku perlu ubah diri aku.....aku perlu berhadapan ngan masalah aku sendiri tanpa bantuan orang......aku perlu berkawan.....macam kata seorang lecturer aku nie....ceh,dulu cikgu,teacher ja.....sekarang dah lecturer....nmpk sangat aku dah tua kan.....huhuhuhuhu.....umur ja meningkat,tapi perangai aku still mcm dulu......childish.....cannot change it.....suda-suda.....patah balik pada cerita tadi......lecturer aku 2 kata kita kena cari kawan baru.....mana la tahu kawan baru lagi baik dari kawan lama......botul2.....aku sokong sangat....tapi,bagi aku kawan dulu tetap kawan aku yang dulu.....nothing can change it......


kla......2 ja......aku nak cerita hari nie.....x dak idea la......huhuhuhu.......kla....daaaaaaaaaaaaaaaaaa........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan