BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 29 Mei 2009

K.E.B.E.B.A.S.A.N.....

khamis,28 mei 2009.....

ri nie balek.....yahooooo......x saba rsanya nk smpi umh....rindu ssssgggggtttt kt umah....actually kt blog aku sbnrnya....dah lma aku x bukak....n byk aku nk cerita....berikut adalah ceritera2 aku.....



1.tyme hac n pmr...

2.kenduri lembu....

3.saat dinanti2...xm...huhuhu...





1.ahad n isnin,10&11 mei....



erm,,,,,hac,hac,hac....

hari yg mengembirakan....bg yg dpt je la....[^-6]....

agak2 bla aku nk dpt kn....

yg mai ri 2 suma terrer2...especially my sister,kak yaya n kak
nada....

aku nk dpt jgk mcm depa....huhuhuhu...

aku kna kuat smgt...aku kna ubh prgai aku...

no mls2 ha....

mulai ri nie aku kna study....

xleh renggang lgsg ngan buku....

tp klaw mcm 2 mcm mna aku nk cita kt blog aku....

ala,x pa....sat ja....

bleh kn,kn,kn,kn....

esok 2,ad mjls tok pmr 07 & 08....

huhuhuhuhu....sekali lg sedey....

x dpt lg....

tp aku terlibat gak lak...bg hadiah....

x pa la....tlg bg hadiah pn jd la....

lg pn bnda dh lps...

skrg nie aku kna wat btol2 tok spm....

whereas startng of my future....

klaw trok,trok la msa dpn aku...





2.selasa,12 mei.....



yahooo......x blaja lg.....

dh bpa mggu kmi x blaja....

bez gak...tp........

oiiii,kamaliyah.....

sdaq2 la.....hg 2 nk spm....x dak msa dh tok hg maen2....

x yah tggu spm...nie xm mid year nie....start 18 hr bln....

huhuhuhu......bpa hr ja lg.....

bku x sntuh apa pn lg....

tmbh2 bio....aaadddduuuusssss!!!!fail lg bio aku.....


ri nie ad kenduri lembu....


our beloved principal.....


sgt murah hati....


aku respect giler ngan dya....


tyme ri 2 aku ad p0se2 ngan kwan2 ku...


sj2....coz kngan....


ye la....taun nie kn taun last....


aku nk seberapa byk gmbr yg bleh ,,,





3.18 mei-27 mei.....


mggu xm....huhuhu....

suma bz study.....last minute la ....

apa nk jd nie....


spnjg xm 2.....aduyai,,,,,lma seh....1 paper 2 lbh....


adduuusss....naik kematu buntut aku.....


alhamdulillah...aku telah selamat menjawab dgn x jayanya.....


huhuhuhu....byk paper aku x leh jwb....


add math,bi0,kimia,n semstinya fiz....


apa la ssh sgt aku nk dpt a1...


bak kata ckg...


sng ja nk dpt a1....


ha,,,sng la sgt...


selama 2 taun aku blaja upper form sbjk2 nie x pena agi dpt a....


bio lg la...x pena pass...


dok kutip g9 ja aku...


apa2 pn aku kena pulun stdy....


aku dh x dak msa dh nie...


aku nk jd mcm farid...bleh p mesir....



so,aku blek ke umah ngan azam yg bru....aku nk stdy cti nie....aku x maw buang msa dh...kta2 ustazah solehah wat aku sedaq....aku nk pulun start la....CHAIYOK!!CHAIYOK!!KAMALIYAH!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan