BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 31 Mei 2009

~sAma sAjA~[^-^]...

bgn lmbt lg.....lg lmbt dr kelmarin.....waaaaaa....bez nya tdoq.....tp.......musykil la.....pg nie aku x yah tebalkn telinga......mak x mara aku la.....plik la.....errmmm....x pa la....myb mak dh pnt nk berletiaq kat ank dya yg sorg nie.....liat sggoh.....k....pg nie mcm besa....azam aku nk study....tp....haram....x wat pn....apa aku nie....azam x serupa bikin....btoi ka ayat aku nie....ckp x serupa bikin la.....apa2 je la....asalkan aku dh wat satu statement....



hari nie aku nk ceta sal princess 2 dlu....walaupn dh agk lmbt,aku nk ceta gak....aku nk pengalaman nie x luput dari ingatan aku....nnt bla aku tulis kt sini,aku ley la bca bla aku rsa aku rindu kat zaman persekolahan aku.....tyme sekolah la yg bg byk kenangan kt aku....ish....kenapa ngan aku ari nie ea.....wat ayat sedey ley....dah 2 ayat pn ayat yg skema2....x dak idea la wei....ottak aku blank sket....errm,x pa la....sekali sekala wat ayat skema apa salah nya.....




okay,aku start ceta aku....
kami wat princess day taun nie agk sama ngn revo wat....cma ad sket2 ja perubahan....kami wat semingu...dlm seminggu 2 mcm2 aktiviti ad....titian kasih,di mana ya???...futsal...n so on....bez sssgggtttt.....kami pn wat t-shirt....eeerrrrrmmmm.....lain dari yg lain......bgos2....always make a different.....like our trackmark.....antara peristiwa2 tyme aktiviti 2 :-





nie tyme men belon air......spa yg kalah kna dok ats belon smpai pecah....waaaaa,bez nie....habis la buntut ampa suma.....basah....hahahahahah.....








nie lak tyme titian kasih....nmpk x spa kat dpn 2????hehehehe....aku la 2...aku jd leader....hahaha....bez....bezz sgt....walaupn aku ngh itam tyme 2....apa kesah,itam ka x itam....jnji join.....








yg 2 ja kot yg aku ley tnjk.....pejam celik.pejam celik.....dah tiba malam yg kami nnti2kan....waaaaa....bergaya sakan la kami mlm 2.....maklum la taun last...pasni no more princess day yg bez in my life....this is the bez...aku x kn lpa....


mlm 2.....
aku ngn ainun pose x maw2....aku yg selama nie x reti pose n x reti amek gmba,dh gila gmba.....nie ainun la nie yg mengaja aku....byk gile gmba aku ngan dya.....eeerrrrmmmm,aku nk msokkan sket ja....yg mna gmba yg aku ska sgt tgok......yg bg kenangan kt aku...n yg pose dya paling bez.....







nie aku ngan ainun....aku ska gmba nie....nice view....thanx ya 4 our photographer that night....i really appreciate it.....











nie aku ngh nk mkn ice-cream.....nie zizie yg amek....x dan nk pose lawa2,dya dh amek....tp aku still ska gmba nie...x taw knp....



kla....2 ja yg aku nk ltk gmba....mlm 2 mkn sedap...dh la sedap,byk lak 2.....ad kek.mkn chicken chop,....ad ice cream lg....perut full btoi....aku lak x mkn kek coz 2 cheese cake...aku x mkn....2 pn dh kenyang....chicken chop lak aku x reti mkn....gile kuno aku....aku mna men western2 food nie...aku mkn malay food ja....ngeh3.....lps abh suma,sesi pengambaran pn bermula....aku ngn ainun apa lagi....pose lg la kami....hahahahha....kla...aku stop dlu....k...chiow....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan